Počet hvězdiček: |
|
---|---|
Stravování / Balneocentrum v hotelu: | / |
Check-in / Check-out: | / hod |
Vybavení pokoje: | |
Internet hotel/pokoj: | / |
Parkování u hotelu: | (Kč/den) |
Více informací: | |
Email: | clp@clp.cz |
Župan / fén na pokoji: | / |
Lázeňský poplatek v ceně: | |
Hotelový bazén: | |
Termíny: | |
Sezóna | |
Mimosezóní | |
Zimní | |
Výhodný termín |

20.07.12 14:38:30Daniela Ubytování bylo hezké, uklizeno velice dobře. Jen v takovémto hotelu by měl být na pokoji alespoň ventilátor, v horku je na pokoji nedýchatelno. Chápu,že klimatizace by vzhledem k typu budovy byla problém. Nejvíce výhrad mám ke stravování. Při snídani nejsou stoly doplňovány a v 8 hodin je nabídka jídla již dost omezená. Snídaně ale končí v 9 hod. Obědy jsem neměla, až večeře. Vydávání večeře od 17.30-19.00 /to už host musí být po večeři/ je opět, vzhledem k typu hotelu, dost nepřijatelná. Chápu to v léčebných domech, ale ne v hotelu,který nepatří mezi nejlevnější. I kvalitu jídla, které je anoncováno jako výběrové, bych si představovala trochu jinak. Množství bylo dostatečné. Personál byl příjemný. Vím, že situace v lázních není příznivá, pacientů málo a ne kazdý si může dovolit hradit pobyt sám. Proto by měly být služby na vysoké úrovni, aby se hosté chtěli vracet,když už do pobytu investují. Co se týče procedur, nemám žádné připomínky. Dané výhrady se dají přežít, ale ne každý host,/ hlavně ti z ciziny / je tolerantní. A nebyla jsem sama, komu to vadilo. I když se před personálem nezmínil. Připomínky berte jako snahu o nápravu něčeho, co může odradit hosty. A pokud to bude možné, budu za rok, dva opět hostem Luhačovic, protože mi zdejší pobyt opravdu pomáhá.