Centrum lázeňských pobytů

Počet hvězdiček:
Stravování / Balneocentrum v hotelu: /
Check-in / Check-out: / hod
Vybavení pokoje:
Internet hotel/pokoj: /
Parkování u hotelu: (Kč/den)
Více informací:
Email: clp@clp.cz
Župan / fén na pokoji: /
Lázeňský poplatek v ceně:
Hotelový bazén:
Termíny:
Sezóna
Mimosezóní
Zimní
Výhodný termín

Nezávazná objednávka lázeňského pobytu

Výběr lázeňského pobytu.

Cena Vašeho lázeňského pobytu:Zvolte prosím typ, termín a pokoj.
Osobní informace













Komentáře

Přidat nový komentář









10.03.20 00:12:58Dana Lázně opravdu pro velice nenáročného zákazníka. Kdo je zvyklý na standardní úroveň 3* kategorie služeb, bude zde asi zklamaný a nespokojený.

03.08.18 12:47:24Pavel S ubytováním jsme byli spokojeni. Možná by stálo za úvahu dosadit na pokoje chladničky, zvláště v těchto horkých, letních dnech. Mnohde to již bývá standardem. S procedurami i lázeňským personálem jsme byli spokojeni, bylo to výborné. Co se týče stravování, jídlo bylo dobré. Připomínku bychom měli jen k tomu, že se stávalo, že včas nebylo doplněno jídlo při snídani, která byla ve formě rautu. Stávalo se, když někdo přišel 15 minut po začátku snídaně, tak si již neměl z čeho vybrat.

07.02.18 09:46:34Čestmír Dobrý den, v lázních Jupiter jsem byl maximálně spokojen úplně se vším - přístup personálu, jak. pí. ředitelka, tak recepční i kuchařky s obsluhou. Hezký útulný pokojíček. Opravdu výborná dietní strava. Koupele, masáže, zábaly, vycházky a posilovna, tu jsem rád každodenně využíval na odpolední hodinku. Oceňuji parkování v areálu. Celkový výsledek byl dost dobrý, za 14 dní jsem shodil 2 kg... i mi přestala pobolívat pravá kyčel.

08.12.17 10:47:08Jana K ubytování mám jedinou připomínku. Přidělujete-li pokoj ve Vlastě až nahoře, je nutno se ptát na výšku klienta a to díky skoseným stěnám hlavně na záchodě. Jinak k ubytování nemám připomínek, ani k čistotě. Byla jsem spokojena. Co se týče stravy byla upravena k mému požadavku redukce nadváhy, přesto byla celkem chutná, porce velké takže nemám připomínek. Nejsem lékař, ale mám dojem že procedury byly sestavené cíleně požadavku redukce hmotnosti. Docela mi scházela u procedur sauna nebo parní komora a velký přínos by mělo i obnovení smlouvy na využívání bazénu u konkurenčního lázeňského domu. Chování zaměstnanců na všech pozicích je vůči klientům profesionální, uctivé a vytváří dojem rodinného prostředí. Hlavním přínosem pro mne bylo osvojení si stravovacího režimu, váhový úbytek nebyl nijak markantní (2kg) což by tak odpovídalo délce pobytu.

05.12.17 09:48:00Dagmar Dobrý den, vše super až na postele, když jsem si na postel sedla prvně, myslela jsem, že tam zapomněli dát matrace a jsou tam betonové panely. Matrace byla betonová z obou stran. Připadala jsem si, že ležím na marách. Navíc každé otočení na marách bylo doprovázeno skřípavými zvuky, takže jsme se s manželem navzájem budili. Dokonce jsme pobyt o den zkrátili a odjeli už v sobotu. Byla jsem ochotná si i doplatit za nějakou přistýlkovou matraci. Bohužel, nemají nic takového. Takže doporučuji na tvrdost postelí upozorňovat budoucí klienty. Kromě postele se vším spokojenost!

21.08.17 12:41:17Renata Dobrý den, strávila jsem ve Vašich lázních dva opravdu skvělé týdny. S pobytem jsem byla naprosto spokojená, přístup perzonálu byl příkladný, zejména téměř osobní péče paní ředitelky, procedury v pořádku, ubytování rovněž, nemám jedinou výtku. Rovněž strava velmi dobrá. Již jsem Vaše lázně doporučila některým svým známým. Byla to příjemná dovolená na příjemném místě s příjemným přístupem. Děkuji.

13.07.17 10:57:57Alena Byla jsem v Lázních Jupiter již podruhé a opět velice spokojena se vším, co k tomu patří. Perfektní je i (přestěhované ) nově zřízené rehabilitační centrum. Nemá to chybu. Ubytování, stravování a procedury perfektní, personál velmi příjemný. Jenom škoda, že nebyla možnost v procedurách využít bazén v Olze, tak, jako to bylo dříve. Jak jen to zase půjde, ráda se do Jupiteru vrátím.

07.04.16 09:23:35Jana Dobrý den. Užili jsme si opravdu krásný týden. Vše bylo na jedničku. Mému partnerovi, vzhledem k jeho zdravotnímu stavu ,upravil lázeňský lékař program, takže také bez problémů.

29.01.16 13:47:39jarda bylo to dobry bez chyby

17.11.15 10:50:20Olga S ubytováním jsem byla spokojena, s jídlem též, škoda, že jsem si nemohla přikoupit ještě masáž, vše již bylo obsazeno.

23.10.15 14:03:24Pavel - Unhot´ Dodrý den, super lázně, mohu jen doporučit, výborný personál, procedůry perfekt, pobyt jako domácí prestředí až na to, že je moc často k jídlu rýže. Jinak strava dobrá.

12.05.15 12:26:02Marek Dobrý den, ubytování a strava bez chybičky. Procedury občas skřípaly..

09.04.15 15:03:58Dagmar Dobrý den, hodnocení jsme dávali písemně na recepci. Spokojeni jsme byli,jen jsme tam uvedli 1 připomínku, že by plánované procedury mohly na sebe trochu lépe navazovat. Jinak vše bylo k naší spokojenosti.

11.01.15 16:21:17Libuše Dobrý den, s vánočním pobytem jsem byla spokojená. Jednolůžkový pokojík útulný, pouze problém pro osobu vyšší postavy a omezené pohyblivosti koupel.kout + WC - komplikovaný přístup k wc, prakticky v předklonu již ode dveří, vzhledem dosti zkoseného stropu. Častý výpadek kotle pro vytápěn í- tedy většinou zima ke sprchování. V restauraci byl dost značný průvan - pro stále dokořán otevřené dveře na chodbu. Bezlepková strava - trochu byl problém a nedorozumění s personálem. Výběr procedur je perfektní, zdravotní personál vstřícný a příjemný. Zábavný program byl dobře vybraný. Celkový dojem je opravdu chvalitebný a možná v letním období perfektní. Mohu určitě vřele doporučit. .

09.12.14 11:05:03Jana Dobrý den, pobyt byl perfektní. Ubytování, procedury i strava - nic nemělo chybičku i to počasí mi přálo.

07.11.14 20:12:36Olga Vyhnálkova Bezva dovolená

31.10.14 10:36:25Karel Ubytování LD Božena - pokoj byl sice ve druhém patře ale situovaný do klidné vilové části. Bohužel vybavení pokoje bylo staré a opotřebované. Matrace v postelích byly proleželé a televizor jsem musel nechat hned po příjezdu vyměnit. Strava byla celkem v pořádku až na to, že nebyl žádný výběr zeleninových salátů a ovoce v době oběda a večeře.

11.09.14 15:14:36Jaroslav Dobrý den, s pobytem jsme byli naprosto spokojeni. I stravování a ubytování bylo OK.

12.06.14 21:11:56Jana Dobrý den,rodiče byli s pobytem spokojení,já se přiznám,že jsem pouze ubytování čekala lepší,ale rodičům to nevadilo. Jinak vše v pořádku.

12.06.14 10:20:15Vladimír Zdravím. V lázních Jupiter jsme byli velmi spokojeni, vse bylo v naprostém pořádku a určitě se tam příští rok vrátíme.

08.04.14 17:12:35Václav Dobrý den, s pobytem v lázních Jupiter jsme byli spokojeni. Velmi ochotné a vstřícné sestřičky při procedurách, výborná kuchyně i ubytování. Rádi se k Vám opět vrátíme.

07.04.14 15:16:29Hana Pobyt neměl chybu.Personál,procedury,kuchyně-vše bylo bezvadné.Paní ředitelka milá,prostě to bylo bez chyb

09.01.14 10:21:27Květoslav Se silvestrovským pobytem jsme byli absolutně spokoeni.

14.10.13 10:02:01Jarmila Dobrý den, v Bechyni, lázně Jupiter jsme byli velmi spokojeni s ubytováním, stravováním a procedurami. Chceme se s manželem příští rok znovu vrátit.

09.10.13 19:00:13Jiří Dobrý den. V Lázních Jupiter bylo vše pořádku. Stravování bylo vynikající, obsluha jídelny milá a ochotná. Profesionální výkon a lidský přístup lázeňského personálu byl na výborné úrovni. Lázeňské procedury splnili naše očekávání. Ubytování a pokojový servis byl dobrý. Z hlediska komfortu ,jsme postrádali kvalitní a širší výběr televizních programů, křesílka a ledničku na pokoji.

17.09.13 10:24:42Karel Velmi se nám líbil pobyt v Lázních Jupiter Bechyě, absolvali jsme již několik lázeňských pobytů a tento hodnotíme jako nejlepší.

31.07.13 10:41:19Jaroslav Dobrý den, s pobytem v Jupiteru jsme byli velice spokojeni. Ubytování v souladu s našimi předpoklady, všude čisto, uklízečka vzorná. Recepční velice ochotné. Ke stravování nemáme žádné výhrady, jídlo vždy velice dobré, obsluha bezchybná. Všechny procedury, které jsme absolvovali, byly velmi dobře připraveny, personál výtečný. Celkově hodnotíme náš pobyt v Jupiteru jako velice vydařený.

25.07.13 11:13:26Jitka S pobytem v Lázních Jupiter v Bechyni jsme byli spokojeni, výborné ubytování, bydleli jsme v budově u ulice,ale žádný hluk. Procedury v rámci možností jako v ostatních lázních. Paní u vanových koupelí, velice příjemná, vstřícná. I ostatní pracovníci slušní a ochotní, včetně recepčních. Strava dobrá,dostačující a velice chutná - taková domácí. Týden uběhl jak voda i počasí jsme měli dobré, takže jsme byli spokojeni.

16.08.12 10:23:13Marie Dobrý den, v Jupiteru bylo rozhodně všechno v pořádku, příjemné místo a milí lidé, zvláště slečny na recepci a šikovná masérka paní Jana. Ubytování slušné, s čistotou maximální spokojenost. Procedury také vyhovovaly. Ohledně stravování - chuťově výborné, skvělý kuchař,snad jen velikost porcí večeře se jednou zdála menší než standardní, ale vyrovnal to předchozí úžasný švédský stůl. Obsluha vzorná. Ale pořád je to určitě na 1*!


Novinky v naší nabídce

Archív aktualit z našich lázní
Rychlý kontakt 602 321 350

Kontaktujte Lázně .IN
Centrum lázeňských pobytů, s.r.o.
Roman Šebek
Jednatel

602 321 350
clp@clp.cz
290 44 812
CZ29044812

Poliklinika Zahradní Město
Jabloňová 8
106 00 Praha
Česká republika



Po - Čt 09:30 - 15:30 hod
Pá - předem objednaní klienti

VIP Klienti
  • Metrostav a.s.
  • Řízení letového provozu ČR, s.p.
  • Český rozhlas
  • KB a.s.
  • Omnipol a.s.
  • Astorie a.s.
  • Mediterra a.s.
  • UPS Česká republika
  • JWT Praha
  • Merlin - Plus s.r.o
  • ZŠ Ostrava
  • Siemens a.s.
  • Hasičský záchranný sbor
  • MV ČR
  • ČSA, a.s.
  • Ministerstvo obrany ČR
  • ČSOB
  • Kancelář Poslanecké sněmovny ČR
  • Zeltr s.r.o
  • Dětský domov Nepomuk
  • ALPHA FLIGHT a.s.
  • a další...

Naši VIP klienti doporučují



"Člověče - zastav se, zvolni tempo svého bytí a zamysli se nad způsobem svého života. Co činíš dobrého pro své zdraví, které je tím nejcennějším, co jsi dostal do vínku?"

Jeden z našich nejoblíbenějších produktů.

Někdy je opravdu velmi těžké se rozhodnout, jakým pobytem uděláte největší radost. Z tohoto důvodu Vám nabízíme možnost zakoupení " Univerzálního dárkového poukazu ". Vy pouze zvolíte částku, kterou hodláte věnovat a vše ostatní si vybere obdarovaný sám: termín, místo, druh pobytu, ubytování atd. Veškeré dárkové poukazy mají platnost 1 rok (s možností bezplatného prodloužení).

Vystavení a doručení poukazu je zdarma .

Objednat