Centrum Lázeňských Pobytů

Počet hvězdiček:
Stravování / Balneocentrum v hotelu: /
Check-in / Check-out: / hod
Vybavení pokoje:
Internet hotel/pokoj: /
Parkování u hotelu: (Kč/den)
Více informací:
Email: clp@clp.cz
Župan / fén na pokoji: /
Lázeňský poplatek v ceně:
Hotelový bazén:
Termíny:
Sezóna
Mimosezóní
Zimní
Výhodný termín

Nezávazná objednávka lázeňského pobytu

Výběr lázeňského pobytu.

Cena Vašeho lázeňského pobytu:Zvolte prosím typ, termín a pokoj.
Osobní informace













Komentáře

Přidat nový komentář









09.08.14 11:42:01Karel Dobrý den, děkuji za optání. Ubytování bylo celkem vpořádku až na prosedělé molitany sedací soupravy. Skoro se na ní proto nedalo sedět. Stravování: snídaně byly bohaté, s dostatkem ovoce a zeleniny. Večeře byly také vpořádku. Největší problém bych viděl v procedurách. V porovnání s lázněmi ,kde jsme již byli (Bechyně, Třeboň, Bělohrad) nám připadal balneoprovoz nevyhovující, hlavně prostory, kde se čeká na procedury. Asi bychom sem už nejeli.

21.07.14 16:31:50Darina Dobrý den, vše bylo v pořádku. Rodiče byli s pobytem moc spokojeni po všech stránkách.

23.01.11 17:06:28Hana a Jiří Hromkovi Musíme konstatovat velkou spokojenost se silvestrovským pobytem (zajištění silvestrovského večera a péčí personálu lázní) na zámku ve Vráži. Malou připomínku k lázeňské části. Na základě našich zkušeností s lázněmi v ČR je lázeňský areál velmi skromný, dle našeho názoru ve vazbě na ubytovací část - zámek, by si lázeňské vybavení a prostory zasloužily větší komfort.

12.07.10 10:35:56Jiří D. Pobyt se mi velmi líbil. Maximální spokojenost.Ochotný personál, profesionální zdravotní personál...Velmi příjemné prostředí.

05.06.10 23:58:35Lenka S pobytem ve Vráži jsme byly navýsost spokojeny. Jednak nádherné klidné a komorní prostředí zámečku a okolí, ale také skvělé ubytování, báječné procedury, výborné jídlo a bezvadná obsluha. Prožily jsme ve Vráži úžasný víkend, balzám na tělo i duši a chceme si ho brzo zopakovat. Děkujeme personálu ve Vráži a těšíme se nashledanou. Lenka a Miroslava.

10.05.10 11:37:26Velikonoční pobyt Vyjadřujeme svoji spokojenost s marketingovou propagací akce. Náš pořadavek byl včas zaregistrován, potvrzen a obdrželi jsme písemně potřebné materiály. Protože to nebyl náš první, a snad ani poslední, velikonoční pobyt v našich lázních, můžeme tedy srovnávat. Co se týče našeho příjezdu, ochotně bylo o nás postaráno, ukázána místa k bydlení, léčebným procedurám a stravování. Lze konstatovat, že personál dělal maximum, aby se nám při pobytu líbilo. Léčebné procedury byly poskytovány podle rozpisu a bez problémů. Přesto se však jedna věc nepodařila. Byl to komplex služeb stravovacího provozu. V čem to vázlo - nedostatku pracovníků při obsluze (studenti jeli na velikonoce, náhrada se nepodařila - asi). Rozvedu: - navýšení počtu strávníků o cca 54 osob nebylo kompenzováno navýšením počtu obsluhujících (1 - 2 pro klienty lázní i účastníky akce), přitom jeden z nich měl na starosti i bar (kavárnu). - nebylo neobvyklé, že při snídaních nedocházelo automaticky k doplňování švédského "stolečku", často jsme vyzývali k doplnění. - jednou jsme byli vyzývání k samoobsluze při odběru polévky při obědě, podruhé jsme čekali na obsluhu (když se našla) - kvůli přítomné "kontrole". Nutno však poznamenat, že kvalita stravy byla dobrá, porce přiměřené a tedy bez výhrad. Srovnání ceny pobytu v Lázních Vráž s jinými, kde jsme již byli, jakož i výměnou názorů s ostatními účastníky, jsme došli k závěru, že dobře připravený záměr se nepodařilo plně realizovat a cena za takto poskytnuté služby nebyla adekvátní. Tento stav tak snižuje úroveň spokojenosti klientů, včetně nás. Asi to je tím, že jsme mohli srovnávat a posoudit, zda akci šlo lépe zajistit při takovéto ceně. Nicméně si myslíme, že celkově jsme si odpočali, nadýchali jiného vzduchu a pravidlo - na jedno místo jet maximálně 2x, se změní na 1x. Neberte to, prosím, jako výtku či projev výrazné nespokojenosti, ale jako podnět ke zvýšení úrovně služeb a bezvýhradné spokojenosti klientů našich (vašich) lázní. S přáním hodně zdaru při zlepšování kvality služeb Manželé Viláškovi


Novinky v naší nabídce

Archív aktualit z našich lázní
Bezplatná infolinka 722 71 48 48

Kontaktujte Lázně .IN
Centrum lázeňských pobytů, s.r.o.
Roman Šebek
Jednatel

602 321 350
clp@clp.cz
290 44 812
CZ29044812

Poliklinika Zahradní Město
Jabloňová 8
106 00 Praha
Česká republika



Po - Čt 09:30 - 16:00 hod
Pá - předem objednaní klienti

VIP Klienti
  • Metrostav a.s.
  • Řízení letového provozu ČR, s.p.
  • Český rozhlas
  • KB a.s.
  • Omnipol a.s.
  • Astorie a.s.
  • Mediterra a.s.
  • UPS Česká republika
  • JWT Praha
  • Merlin - Plus s.r.o
  • ZŠ Ostrava
  • Siemens a.s.
  • Hasičský záchranný sbor
  • MV ČR
  • ČSA, a.s.
  • Ministerstvo obrany ČR
  • ČSOB
  • Kancelář Poslanecké sněmovny ČR
  • Zeltr s.r.o
  • Dětský domov Nepomuk
  • ALPHA FLIGHT a.s.
  • a další...

Naši VIP klienti doporučují



"Člověče - zastav se, zvolni tempo svého bytí a zamysli se nad způsobem svého života. Co činíš dobrého pro své zdraví, které je tím nejcennějším, co jsi dostal do vínku?"

Jeden z našich nejoblíbenějších produktů.

Někdy je opravdu velmi těžké se rozhodnout, jakým pobytem uděláte největší radost. Z tohoto důvodu Vám nabízíme možnost zakoupení " Univerzálního dárkového poukazu ". Vy pouze zvolíte částku, kterou hodláte věnovat a vše ostatní si vybere obdarovaný sám: termín, místo, druh pobytu, ubytování atd. Veškeré dárkové poukazy mají platnost 1 rok (s možností bezplatného prodloužení).

Vystavení a doručení poukazu je zdarma .

Objednat