Centrum Lázeňských Pobytů
Právě se nacházíte: Lázně .IN - Lázeňské pobyty > Pobyty v lázních > Františkovy Lázně > Hotel Pawlik****, Františkovy Lázně

Hotel Pawlik****, Františkovy Lázně

Skvělé hotelové služby, možnost užívat si bez omezení bazénů a vířivek Aquafora či se dokonce pohodlně projít spojovacím koridorem až do Císařských lázní nabízí nedávno zrekonstruovaný luxusní lázeňský hotel Pawlik.
Vybavení hotelu: 148 jednolůžkových a 111 dvoulůžkových pokojů standardně vybavených koupelnou s vanou nebo sprchou a WC, SAT-TV, minibarem sejfem, telefonem, fénem.
Stravování se uskutečňuje formou rautu.
V hotelu je dále k dispozici restaurace, kavárna, lobby bar (zde hraje každý večer k tanci živá hudba), terasa, zahrada, kadeřnictví, kosmetika, pedikúra.
Lékaři, zdravotnický personál a balneocentrum v hotelu.
Parkování před hotelem nebo u Aquafora (poplatek 120,-Kč/den) nebo u Luisiných lázní za 80,-Kč/den
V roce 2015 proběhla rekonstrukce pokojů v přilehlé budově B (bývalý hotel ISIS)
Všichni klienti zde ubytovaní mají v rámci jakéhokoli pobytu volný vstup do Aquafora - světa vody a relaxace po celou dobu pobytu.
Hotelový komplex zahrnuje hlavní budovu "A" (hotel Pawlik****) a vedlejší budovu "B" (bývalý hotel Isis***, pokoje po rekonstrukci v dubnu 2015), budovy jsou navzájem propojeny zastřešeným a v zimě i vytápěným koridorem.
Pobyt se zvířaty není povolen.

UPOZORNĚNÍ u "Léčebných pobytů BONUS 14 a 21" platí následující rozdělení sezón:
Cena v mimozezóně je platná v období: 06.01. - 28.03.2020 (poslední odjezdový den) a 11.10. - 20.12.2020 (poslední odjezdový den).
Cena v hlavní sezóně je platná v období: 29.03. - 10.10.2020

V případě zrušení rezervace účtují Františkovy Lázně a.s. následující stornopoplatek:
31 - 22 dní před nástupem 30 % z ceny pobytu
21 - 14 dní před nástupem 50 % z ceny pobytu
13 - 7 dní před nástupem 70 % z ceny pobytu
6 - 2 dny před nástupem 80 % z ceny pobytu
1 den před nástupem nebo nenastoupení pobytu 100 % ceny pobytu

Od 01.01.2019 je vybírán lázeňský a kulturní poplatek ve výši 50,-Kč/osoba/noc.

Počet hvězdiček:
Stravování / Balneocentrum v hotelu: Ano / Ano
Check-in / Check-out: 13,00 / 10,00 hod
Vybavení pokoje: SWC, SAT-TV, minibar, telefon, fén
Internet hotel/pokoj: Ano / Ano
Parkování u hotelu: 120 (Kč/den)
Více informací: +420 602 321 350
Email: clp@clp.cz
Župan / fén na pokoji: Ano / Ano
Lázeňský poplatek v ceně: Ne
Hotelový bazén:
Termíny:
Sezóna 02.04. - 14.10.
Mimosezóní 15.10. - 10.12.
Zimní 06.01. - 01.04.
Výhodný termín 22.12.2019 - 05.01.2020
Lázeňský pobyt - Hotel Pawlik****, Františkovy Lázně
Lázeňský pobyt - Hotel Pawlik****, Františkovy LázněLázeňský pobyt - Hotel Pawlik****, Františkovy LázněLázeňský pobyt - Hotel Pawlik****, Františkovy LázněLázeňský pobyt - Hotel Pawlik****, Františkovy LázněLázeňský pobyt - Hotel Pawlik****, Františkovy LázněLázeňský pobyt - Hotel Pawlik****, Františkovy LázněLázeňský pobyt - Hotel Pawlik****, Františkovy LázněLázeňský pobyt - Hotel Pawlik****, Františkovy LázněLázeňský pobyt - Hotel Pawlik****, Františkovy LázněLázeňský pobyt - Hotel Pawlik****, Františkovy LázněLázeňský pobyt - Hotel Pawlik****, Františkovy LázněLázeňský pobyt - Hotel Pawlik****, Františkovy LázněLázeňský pobyt - Hotel Pawlik****, Františkovy LázněLázeňský pobyt - Hotel Pawlik****, Františkovy Lázně

Tento lázeňský hotel Vám nabízí tyto lázeňské pobyty

Léčebný pobyt BONUS (15 dní / 14 nocí), budova "A", od 31 570,-Kč/osoba

Léčebný pobyt BONUS zahrnuje:
- 14x ubytování v pokoji kategorie Standard v hlavní budově hotelu Pawlik**** (budova "A")
- 14x výběrová plná penze
- vstupní lékařské vyšetření
- pitná kúra
- individuální léčebný plán dle předpisu lékaře v rozsahu 36 léčebných procedur/osoba/pobyt
- volný vstup do Aquafora po celou dobu pobytu

Popis pokojů

Standard
pokoje s výhledem do dvora, SWC, fén, župan, telefon, internet, LCD TV-SAT, minibar, trezor

Superior
není k dispozici

Komfort
není k dispozici

Apartmá
není k dispozici

Nezávazná objednávka

  Pokoj Standard Pokoj Superior Pokoj Komfort Apartmá
Cena pobytu za 1. osobu 2. osoby 1. osobu 2. osoby 1. osobu 2. osoby 1. osobu 2. osoby
Sezóní
02.04. - 14.10.
40 460,- 73 920,- --- --- --- --- --- ---
Mimosezóní
15.10. - 10.12.
35 070,- 63 140,- --- --- --- --- --- ---
Zimní
06.01. - 01.04.
35 070,- 63 140,- --- --- --- --- --- ---
Výhodný termín
22.12.2019 - 05.01.2020
--- --- --- --- --- --- --- ---


Nezávazná objednávka lázeňského pobytu

Výběr lázeňského pobytu.

Cena Vašeho lázeňského pobytu:Zvolte prosím typ, termín a pokoj.
Osobní informace













Komentáře

Přidat nový komentář









22.10.18 14:34:58Miloš Dobrý den, s naprostou většinou služeb jsem byl spokojen. Celkově dobrý dojem mně trochu znepříjemňovala jedna drobnost. Při příchodu do jídelny mně doslova urážely významné pohledy některého obsluhujícího personálu na hodiny nad vchodem do jídelny. A to bylo klidně i 30 minut před koncem oficiální doby večeří. Na stolech už bývalo založeno na snídani a nebyl třeba ani jeden stůl připravený na večeři (látkový brousek atd). S tím souvisí "zvyk či standard" obsluhy stáhnout veškeré jídlo z pultů 5 - 10 minut před koncem doby obědů a večeří. Takže např. 5 minut před koncem večeří na pultech nebylo nic, ani dezert. Hosty to nutí nabrat si všechny druhy jídla hned na začátku a obložit si jimi stůl. Opět nedůstojný způsob užití si jinak kvalitního jídla i obsluhy a celkového stylu restaurace. Chápu, že každý pospíchá domů a že ke konci už tam není tolik hostů jako na začátku, ale tak to tedy řešte zkrácením oficiální doby jídel, nebo jiným vhodným způsobem. V aktuálním nastavení (konflikt oficiálně stanovené doby versus skutečně proveditelná doba plnohodnotné večeře) je to pro hosta, který přijde ve stanovené lhůtě na zaplacené jídlo, velmi nepříjemné a nedůstojné. V podobných zařízeních značí uvedená doba jídla dobu, po kterou je jídlo připravené k výdeji (ne samozřejmě v plném rozsahu, ale něco tam je), konzumace je poté v rozumné míře možná i po době jídel.

05.01.18 10:20:36Věra Dobrý den, při příjezdu jsem nedostala informaci, kde je restaurace a kdy dostanu oběd, ani kam a kdy se mám jít objednat k lékaři. Do hotelu jsem přijela cca v 13.30 h., u recepce byla fronta. Při odchodu na pokoj jsem si uvědomila, že zmíněné informace nemám. Vrátila jsem se a bylo mi řečeno, že oběd už nedostanu, protože je těsně před 14. hodinou a že mám jít na sesternu. Tato informace měla být uvedena na poukazu. Doktorka Patricie Nováková neakceptovala moji žádost o vynechání slatinných zábalů, z důvodu nesnášenlivosti horkých procedur kvůli srdečním problémům. Zábaly předepsala, nechodila jsem na ně. Ani na brzké ranní procedury, protože se léčím na depresi a ráno mívám problém se vstáváním. V noci ze dne 24.12. jsem 6 krát zvracela a měla průjem. Po ránu jsem došla za lékařkou, která mi neotevřela a ve vedlejší ordinaci mi lékařka změřila TK a naordinovala injekci a zrušení procedur toho dne, kde byla i výstupní prohlídka. Na tu mne nikdo nepřeobjednal. Zjistila jsem, že v hotelu se rozmohla střevní chřipka, kterou trpěli jak hosté, tak personál. Žádná opatření pro zamezení rozšiřování viru, jsem nezaznamenala. Ubytování bylo celkem dobré, ale na WC nebyla páska s označením, že bylo dezinfikováno. Ani dezinfekce v koupelně nebyla cítit. V koupelně jsem nenašla zařízení k přivolání pomoci, při případné nevolnosti. Spokojená jsem byla jenom se snídaněmi. Vařená jídla se často opakovala a kvalita byla nevalná. Navíc pach z kuchyně byl cítit po chodbách. Netušila jsem, že hotel Pawlik je spojení několik lázeňských domů a nachodím tam kilometry, navíc podzemní chodbou do Císařských Lázní. Na Štědrý den před večeří byly rozdávány dárky u vánočního stromu. Takže se vytvořila fronta. Velmi nedůstojné rozdávání dárků, odešla jsem. Silvestr neměli ozvučený, takže slovní projevy slyšeli jen lidé sedící v restauraci u rautu a z vedlejší restaurace-terasy nebylo ani na parket vidět. v pokoji (kategorie Superior), kde jsem byla ubytována, jsou tak tenké zdi, že mne z pokoje vedle rušilo v noci chrápání a z druhé strany televize, do pozdních nočních hodin. Dvakrát jsem absolvovala uhličitou koupel, za krk jsem nedostala nějakou podporu krční páteře, takže mne bolela a na další koupel jsem nešla. Ten den, kdy jsem měla zdravotní problém, jsem se po cestě na kliniku zastavila v restauraci, napít se čaje. Servírka mi řekla, at' si na sesterně vyžádám konvici, že mi čaj udělají. Sestry mi odmítly konvici půjčit s tím, at' si o ni řeknu v restauraci. Tam ovšem konvice na čaj nemají. V restauraci byla většina ženského personálu ochotná a vstřícná. O mužské části se to nedá říci. Do hotelu Pawlik bych už nikdy nejela.

05.04.17 16:59:17Alena Loni v červnu jsem byla poprvé v lázních, Františkových, nemohu proto porovnat rozdíl. Ubytování v budově Jesenius, vše ostatní v hotelu Pawlik. Báječně jsem si odpočinula, Aqaforum nemá chybu, lázenská péče i stravování super. Přečetla jsem si zde hodně komentářů. Nechápu, že si někdo jede odpočinout třeba pouze na víkend a vadí mu, že nemá na pokoji wifinu, nebo má malou televizi. Fr.Lázně jsou krásné, je zde spousta parků, zeleně, míst na výlety i posezení, včetně již zmíněného aqafora. No, každý si představujeme odpočinek jinak. Pokud znovu dostanu možnost jet do lázní, určitě se sem vrátím.

01.05.16 11:48:29nanny29 Ahoj,jedu do lazni poprve a vubec nevim co me tam ceka. Hlavne budu sama a to dost dlouho. Muzete mi nekdo dat nejake info? Dekuji

13.09.15 21:40:02Magda P. - hotel Pawlik 8/2015 Jezdíme do hotelu Pawlik opakovaně již dlouho. Měli jsme v úmyslu vyzkoušet i jiné hotely v okolí, avšak skončil náš výběr vždy u Pawlika. Bývalo nám tu dobře, měli to zde propracované vzhledem ke svým hostům. Pokud se objevily nějaké nedostatky, byly v mžiku odstraněny. Hotel Pawlik, resp. vedení se snaží v současnosti udržet hotel na úrovni 4 hvězdiček. Pokud bude mít kvalitní personál, jistě si hotel povede i nadále velmi dobře a bude na výsluní. Se současnými některými zaměstnanci se mu to nepodaří. Kazí pověst hotelu a brzy odradí stálé hosty, kteří zde zažili kvalitu a úctu k hostovi. Letos tedy služby nic moc. Spíše zklamání. Jak se rozhodneme příští rok, toť otázka. Možná dojde na vyhlášený hotel Monti.

29.07.15 16:24:38Stornopoplatky Upozornění pro všechny potencionální klienty společnosti Lázně Františkovy Lázně a.s. a Františkovy Lázně AQUAFORUM - tato společnost jako jediné lázně nekompromisně účtují stornopoplatky i v případě onemocnění či hospitalizace klienta. Stornopoplatky se začínají účtovat v případě, že je storno učiněno méně než měsíc před plánovaným nástupem.

29.07.15 16:24:14Pawlik - budova B vse bylo v poradku, akorat na pokoji nebylo mozne pripojeni WiFi a museli jsme s PC chodit do mistnosti do hlavni budovy, coz nas zatezovalo. Planujeme dalsi vikend o vanocich, ale zvazujeme to kvuli pripojeni. Na recepci se snazili najit jiny pokojik s WiFi, ale nenasli.

31.05.15 14:40:16ivan no Hotel Pawlik je velký podvod pro české klienty ubytování jen pro cizince a český člověk je vyhozen do smrdící a páchnoucí budovy Jesenius prostě hnus pokud za to platíte raději sem nejezděte - pokud vám to hradí pojišťovna tak se musíte obrnit trpělivostí a nějak to přežít - ZDAR A SÍLU českému lázeňství.----------------------------------------------------------------Vážený pane, pokud si platíte ubytování v hotelu Pawlik, bydlíte v hotelu Pawlik. Pokud si platíte ubytování v depandanci Jesenius, bydlíte samozřejmě v depandanci Jesenius. Vůbec nechápu, čemu nerozumíte a co neumíte pochopit? Nebo si snad myslíte, že za Vás vaše Zdravotní pojišťovna bude platit luxusní ubytování ve 4 hvězdičkovám hotelu?

09.04.15 14:58:36Václav Dobrý den, na léčebný pobyt v LD Pawlik - budova "B" nemáme žádných kritických připomínek. Naše naprostá spokojenost je už i podmíněna návratnosti k pobytu. Přeji Vám mnoho spokojených zákazníků.

06.04.15 11:20:54Roman Šebek Od 01.11. 2014 - 31.03. 2015 proběhla rekonstrukce všech pokojů v budově "B" (bývalý hotel Isis).

14.09.14 21:37:17Dalibor Mokroš Škoda, fotografie dokladující popisovaný stav níže se nedají vložit. Na požádání zašlu. Dobrý den, zaplatili jsme si letos hotelový pobyt (bez procedur) pro 2 osoby v hotelu Pawlik na 11 nocí ve dnech 18.-29.8.2014. Cena za 11 nocí se snídaní pro 2 osoby 27.280,- Kč. Hotel sám sebe deklaruje jako Lázeňský hotel PAWLIK **** / ***S. Vzhledem k termínu objednání již nebylo v požadovaném termínu jiné ubytování než v pokoji ECONOMY+ 1/2 – B v uvedené ceně. Pokoj sám byl umístěn ve vedlejší budově připojené k hlavnímu objektu proskleným tunelem. V minulosti, před připojením k Pawliku se zde nacházely domy ISIS, ELEKTRA či SEMMELWEIS…? Pokud byste se ještě letos dostali do těchto ubytovacích zařízení, podělíme se s Vámi o naše poznatky. Věnujeme se jen ubytování. Strava (snídaně) byla standardní, občas něco došlo, ale na požádání po chvilce čekání bylo doplněno. Pozitivní je přímé spojení s Aquaforem (vstupné v ceně ubytování). Úklidové služby bez problémů, až na jednání s recepcí o zahájení topení (v noci byly 4°C) – viz dále. Z klasifikace hotelu je patrné, že v hlavní budově jsou pokoje **** , ve vedlejší pak ***S. Některé skutečnosti se nám nezdály odpovídat deklarované úrovni ***S: 1. U dveří do pokojů chybí prahy. Z chodby do pokoje i naopak tak prosvítá světlo. Stejně tak z chodby do pokoje se šíří hluk a naopak na chodbě je slyšet řeč z pokoje. 2. Na balkonech jsou staré, kdysi asi tmavě zelené, odřené plastové židle (případná výměna již mohla dávno zlepšit dojem bez nároků na vysoké investice). Tyto židle jsou navíc pokapané velmi starou béžovou barvou. 3. Cákance staré béžové barvy jsou i na podlahách balkonů na velmi starém a zašlém patrně linoleu. 4. Zábradlí balkonů jsou neudržovaná, oprýskaná, rezavá. 5. Rámy oken a dveří i prahy na balkon jsou oprýskané, částečně ztrouchnivělé, okenice jsou již odstraněné, zůstaly jen panty. 6. V prostoru mezi dvojitými dveřmi balkonu odpadává omítka. 7. U rozbitých a vyměněných tabulí skel se nepodařilo dát vždy stejné sklo, když vedle průhledných tabulek není výjimkou v týchž dveřích ani nějaká ta mléčná. 8. U dveří na balkon je koberec (prošlapaný? zničený dešťovou vodou?) vyspraven záplatou jiného materiálu a barvy. 9. V koupelně u sprchového koutu je igelitový závěs, což se dnes málokde vyskytuje i v hotelích nižších kategorií. V průběhu sprchování se Vám igelit vlivem fyzikálních zákonů "přicucává" na tělo. 10. Současně igelit nedostatečně brání úniku vody ze sprchovacích prostor. O opakování této skutečnosti již v daleké minulosti svědčí i flekatý koberec v pokoji u dveří do koupelny, který sám o sobě je celkově hodně "jetý". 11. V koupelně je velmi originálně a profesionálně připoután na řetízku špunt do umyvadla. 12. O přístupu k údržbě svědčí i stav židle s područkami. Z ostatních věcí už jsme měli jen problém s topením. O víkendu 23.-24.8. klesla teplota v noci až na 4°C. V koupelně začal být vlahý "žebřík". Těleso v pokoji však bylo studené. Šli jsme se v neděli zeptat na recepci, jak to bude s přitápěním, a dozvěděli jsme se, že se od soboty topí. Dostali jsme příslib odvzdušnění. Večer jsem se znovu ptali, proč je těleso stále studené. Dozvěděli jsme se, že zavzdušněním to není, ale v pondělí přijde údržba dodavatele tepla a podívá se na to. V pondělí odpoledne stále nic. Po tvrdošíjném trvání na opravě jsme se dozvěděli, že se dosud netopí a pan ředitel právě vydal pokyn k přitápění 3 hodiny večer a 3 hodiny ráno. Naštěstí se následně venku oteplilo. Jinak pěkná dovolená, všude je tam krásně. Jen ten Pawlik … že by nějaká dodatečná sleva za to všechno? Nevěřím. S pozdravem Ing. Dalibor Mokroš Jindřišská 2040 530 02 Pardubice e-mail: dmokros@seznam.cz

11.09.14 11:30:10Irena Byla jsem velmi spokojena s příjemným a ochotným personálem,úklid na pokoji byl perfektní,stravování výborné.Ubytování mi bylo nabídnuto v hotelu PAWLIK (pokoj kategorie Economy) s výhledem do dvora-skutečnost-výhled do protější zdi a děravý okap,který při dešti vydává takový hluk,při kterém se nedá spát.Klienti na lázeńském pobytu by měli mít klid a proto by pobyty s dětmi měly být oddělené,křik,dupání,mlácení dveřmi,běhání po chodbách apod.a to i v nočních hodinách. Léčebné procedury-vyhovující,ale vadilo mi,že téměř na každou masáž byl jiný fyzioterapeut

15.08.14 10:25:51František Lázeňská léčba v hotelu Pawlik proběhla bez problému. A to jak po stránce ubytovaní (pokoj kategorie Superior), stravování, tak i léčebné péče. S takovým přístupem jsme se doposud v žádném léčebném zařízení nesetkali.

24.06.14 07:37:25Eva M. Vybrala jsem si pobyt VITAL v lázeňském hotelu Pawlik (ubytování ve vedlejší budově) 9.6. - 13.6.2014.S pobytem jsem byla velmi spokojená.Ubytování dostačující, jídlo vynikající a velký výber, personál byl ochotný a příjemný.Bohaté kulturní i sportovní vyžití.Jediné, co mi trochu zkazilo dojem byla procedura - masáž lávovými kameny.Paní masérka se chovala, jakoby měla zajištěné klienty na několik let dopředu, nepříjemná a neochotná.Pobyt si přesto ráda určitě zase zopakuji.

16.04.14 17:51:17Klientka spokojena-Hana P. Čtu hodnocenî pobytu v hotelu Pavlík a jsem z toho moc smutná a mohu jen konstatovat ,že se českému člověku v ničem nezavděčíš.Chápu,že si někteří říkajî,zaplatil jsem si tak ať je servis se vším všudy,ano souhlasím,ale je to tam tak opravdu špatné a spoustu nedostatků?Já za svou osobu říkám NE!!! V Pavlíku jsem byla ubytována jen 2x a kdyby mi to můj zdravotní stav dovolil,jezdila bych každý rok,ale bohužel.Poprvé jsem byla sama( ubytovánī v Isis)  a pak jsme se jeden rok rozhodli s manželem stravit velikonoce  v Pavlíku,krásné vzpomînky a Frantovky si u nás zaslouží jen samou chválu-personál počínaje uklízečkami,kuchařema,servírkama,sestřičkami.......a konče celým personálem.Ti co tady píšou samou kritiku ohledně německých klientů by si měli uvědomit,že tato klientela kdyby nebyla tak již jsou lázně zavřené.Vždyť je dnes úplně jedno jestli je tam Čech,Arab,Rus,ale důležité je aby fungovaly.Co člověk to názor,vīm a respektuji to,ale vy kritičtí lidé zamyslete se nad sebou a sáhněte si do svého svědomī:jste každý den usměvavý na okolí a rozdáváte radost a lasku kolem sebe a nebo jen hledáte chyby a kritiku?Vím,že někomu se má slova nebudou líbit,ale musela jsem to napsat.Přeji všem v Pavlíku krásné velikonoce a spoustu spokojených klientů.

13.11.13 22:10:44Mirek Připojuji take komentář z pobytu ve Františkových Lázních, kde jsem byl ubytován v Issisu t.j. jak je všude uvedeno 3 *. Byl jsem ubytován ve 4 patře a připadal jsem si jak v lepší turistické ubytovně. Zkrátka děs běs. Pokoj je vybaven skříní, do polic však nejde nic uložit jelikož jsou široké cca 25 cm. Takže jsem si nemohl za 3 týdny ani vybalit věci. Dále zde nejsou ani práhy pod dveřmi kde je asi 2 cm mezera a tudíž je zde všechno slyšet. Dveře bez těsnění a tak každé zavření dveří na patře je důkladně slyšet. Takže kde je ten klid a pohoda kterou nabízíte za ty vase skromné ceny. Ještě další věci, které již někteří hosté zde uváděli. Např. WC spláchnete až na potřetí, protože je zde zřejmě nefunkční podtlak/ nejsem instalatér/. Dále není možné si v celém hotelu zakoupit např. vodu v petu, protože zde není ani automat nebo prodejní lednice s nápoji, ačkoliv je u recepce místa spoustu. Potkáváte stare lidi/hosty/, kteří jsi nosí nápoje z města. Před jídelnou chybí take digitální váha, která je určitě potřebná - místa je dost. Co se týče kuchyně tak nemám námitek jídlo výborný, personal až na starší černovlasou servírku za 2 take bez problemů. Ona není schopna nabídnout hostům nápoje např. k obědu oproti ostatním, kteří jsou opravdu ochotni. Tak si z toho vyberte každý co chcete. Procedury jsou v normalu jako všude. Moc radosti z pobytu nemám.

09.10.13 18:59:22Zdenek Tážete se na naší spokojenost na lázeňském pobytu v Lázeňském hotelu Pawlik. Nebudu Vás hodnotit jako zákazník , ale jako profesionál, který vlastní také hotel. Musím podotknout, že vedení hotelu je opravdu na vyšší úrovni a vše má zvládnuté s profesionální úrovní a to jak stravovací provoz, kde je stravování pestré a chutné. Je nutno ocenit, že se jídla neopakují a jsou vždy chutná a bez rozdílu, kdy si zajdete do jídelny, tak jídlo je postupně doplňováno a nikdy se nestalo, že něco bylo studené či připálené. Přeji Vám nechť toto vydrží co nejdéle. Vím jaké jsou potíže s kuchaři či číšníky a servírkami. Co se týče hotelové části, tak na pokojích je vždy uklizeno a čisto. Toto je též na výborné úrovni. Léčebný proces probíhal dle našich představ a budu li srovnávat například s lázeňským domem v Radium Palace v Jáchymově tak zde se projevovaly účinky léčení již třetí den pobytu a Jáchymovský účinek léčení postupně až po 14 dnech . Srovnám-li i stravování tak v Pawliku oběd a večeře byly pestřejší a daleko (nesrovnatelně) větší co do sortimentu a objemu . Jediné co bych Vám snad vytkl je výběr kapel na taneční večery. Kapela by měla hrát k tanci a poslechu. My jsme zažili kapelu , kde hráli čtyři muži a to probíhalo tak, že hraná hudba nebyla ani pro Čechy ani pro Němce. Končilo to tak, že půl hodiny před koncem produkce jsme tam seděli pouze dva páry. Ostatní znechuceně odešli. Je to škoda , protože váš hotel nemá tržbu a přitom platí hudebníkům, kteří si tam hrají jenom pro sebe. Vím ze svého hotelu, když máme Německé hosty a zahrajeme jim jejich písničky, tak potom nám strhají bar, když se začnou bavit. Toto je mé skromné hodnocení pobytu v lázeňském hotelu Pawlik. Vše se nám líbilo a určitě si myslím, že jsme u Vás nebyli naposledy.

07.05.12 07:59:36Manzele Molcanovi Nase kritika mela jediny cil, pomoci zkvalitnit Vase sluzby, bohuzel Vase odpoved nedava nadeji, ze chcete uroven Vaseho hotelu zlepsit a tak Vam prejeme mnoho skromnych hostu.

06.05.12 15:39:38Vedení Hotelu Pawlik Manzele Molcanovi napsali: Prostredi mesta Frantiskovy Lazne absolutne bez pripominek,prijemna kolonada,parky, hezke lazanske mesto. Vyber hotelu Pawlik pro wellnes pobyt Vital vsak absolutni chyba. Pobyt je nabizen ve 4 star hotelu Pawlik,ale byli jsme ubytovani ve 3 star ISIS. REAKCE VEDENÍ = Od ledna 2012 je na základě rozhodnutí obchodního oddělení nabízen k pobytům Lázeňský hotelový komplex Pawlik a tento název je nově a výhradně používán. Dle informací z obchodního oddělení byla tato informace sdělena i partnerům a cestovním kancelářím a je uváděna i v našich cenících a prospektech. Tedy název hotel Isis již není používán. Jedním z důvodů byla i změna kategorií všech pokojů, které jsou nyní i v cenících detailně popsány. Bývalá část Isis - nyní vedlejší budova hotelu Pawlik, ke které lze dojít spojovací chodbou má pokoje v kategoriích Economy a Economy plus. Hlavní budova hotelu obsahuje pokoje kategorií standard, komfort a superior a také apartmá. Jestliže je tedy hostům pobyt na hotelu Pawlik nabízen, tak musí host obdržet správné informace, aby věděl za jakou kategorii platí a co obsahuje. Sdělení, že hosté byli ubytováni na 3*** hotelu Isis je tedy chybné ale je možné, že host informaci o pobytu na Pawliku 4*** obdržel ale nevím z jakého zdroje. Chápu pak samozřejmě jeho rozčarování a nespokojenost se službou. KLIENTI NAPSALI = Nas pobyt vsak nemel s wellnes pobytem nic spolecneho, hotel nacpany k prasknuti nemeckymi duchodci. REAKCE VEDENÍ = jsme především lázeńský hotel a větší část naší klienteli je opravdu vyššího důchodového věku. Máme ale i mladší klientelu i rodiny s dětmi. Poměr našich hostů je přibližně polovina české a polovina německé klientely. V době pobytu manželů Molčanových bylo na hotelu s kapacitou 380 lůžek celkem mezi 340 - 350 hosty, z čehož dvě třetiny byli hosté z Německa a z jedné třetiny naše domácí klientela. Chápu také, že někomu může určitá klientela vadit ale my nabízíme spektrum našich pobyty široké skupině hostů. KLIENTI NAPSALI = Velky problem najit misto k sezeni u snidane i vecere. REAKCE VEDENÍ = v našich stravovacích prostorách je opravdu pro hosty menší počet míst než je lůžek - je to nejen stavební dispozicí jídelny ale vychází to také z toho, že nabízíme jako jediný hotel v naší společnsoti stravování formou rautové nabídky a hosté nemají svá vlastní místa ale mohou se posadit, kde chtějí a kde je volno. Někdy může dojít k situaci, že se větší počet hostů dostaví na stravu najednou a bývá větší obsazenost stolů i jídelny, což byl případ u manželů Molčanových. Možnost využít jídelnu k snídani, obědu nebo večeři mají hosté během ca 3 hodin, takže s obměnou míst a novým prostřením stolů je počítáno. KLIENTI NAPSALI = strava klasicke krizkove lazne podle hesla mas to zadarmo tak jez. REAKCE VEDENÍ = V tomto bodě se stížností nesouhlasím - hosté pojišťoven při volbě pobytu na hotelu Pawlik hradí dodatečný doplatek, nově jsme investovali v prosinci 2011 do nového rautového výdeje za ca 2 Mio Kč a také překládám výběr stravy ve dnech pobytu Vašich hostů: Pátek večeře - výběr - salátový raut, nabídka studené kuchyně, polévka zeleninový krém, Zapečený vepřový kotlet s brokolicí a sýrem, Pstruží filet - připravovaný před zraky hostů na nové technologii Blanco Cook, Kuřecí stehno pikantní, Jogurtové knedlíky, přílohy-pařížské a zámecké brambory, rýže, teplá zelenina, rautová nabídka minidezertů. Sobota oběd - salátový raut, slepičí vývar s těstovinou, anglický rostbeef, Tilapie ve vinné omáčce, řezy Diplomat, přílohy-široké nudle, zeleninová rýže, opečené brambory, teplá zelenina, minidezerty z rautu. Sobota večer - salátový raut, bramborová polévka s houbami, pečený filet z candáta, kuřecí soté, argentinský hovězí steak z grilu - dokončováno před zraky hostů, zeleninové risoto, nabídka studené kuchyně, přílohy - zámecké brambůrky, divoká rýže, špecle, teplá zelenina. KLIENTI NAPSALI = Doporucuji vedeni hotelu se podivat jak vypadaji wellnes hotely na urovni, napriklad Alexandria v Luhacovicich, Tree of Life v Laznich Belohrad a nekolik dalsich pri stejnem poctu hvezdicek. REAKCE VEDENÍ = Zde bych se vyjádřil k hvězdičkám i jako jeden z kontrolorů asociace hotelů a restaurací ČR - podotýkám, že certifikace na počet hvězdiček je dosud dobrovolná. Také podotýkám, že i vedlejší budova hotelu Pawlik při připravované certifikaci (plánujeme ji do konce tohoto roku) sbírá body za využití Aquafora, fitfora, venkovních bazenů, léčebných procedur Císařských lázní a dalších služeb. Což znamená, že obdrží shodný počet bodů za určité prvky vybavenosti, služeb, a tak podobně. Je pravdou, že vybavenost a zařízení pokojů ve vedlejší části Pawliku je rozdílná vzhledem ke svému stavu a stáří ( facelift pokojů letos připravujeme a po nich dojde automaticky ke změně kategorií) ale proto došlo k naší interní přecertifikaci do kategorií Economy a Economy plus. Závěrem jen podotknu k připomínce ohledně Tree of life v Lázních Běhohrad, že tento hotel je v kategorii 4**** Superior, což bodově odpovídá kategorii 5***** ale hotel má volbu mezi 5* a 4*Superior. Zda jsou certifikováni dle AHR ČR jsem nezjišťoval. KLIENTI NAPSALI = Chapu ze cena odpovida kvalite, ale uklizeni taliru v probehu jidla pri bufetovem stravovani povazuji opravdu za zakladni vec, personal je ale sikovny, protoze nekteri duchodci se jiz jak jsem videl sami naucili i prostirat stul aby se mohli najist. REAKCE VEDENÍ = Toto tvrzení nechám bez komentáře - naši zaměstnanci mají instrukce i povinnost pomáhat hostům, prostírat pro další hosty a jestliže nějaký host u stolu pro obsluhu odebere příbor, tak buď neví, že ho má již na stole nebo o něj zcela běžně nepožádal, aby mu ho personál případně udělal. Talíře se průběžně ze stolů debarasují. KLIENTI NAPSALI = Zde musim souhlasit s jednim z hodnoceni nize - na profesionalitu personalu vetsiny hotelu v Marianskych Laznich v Pawliku opravdu nemaji. REAKCE VEDENÍ = Každou připomínkou, stížností i návrhy hostů se zabýváme a věřím, že i v tomto případě se stížností každý úsek naší společnosti bude zabývat a problematické a opravněné kritické body napraví. Jistě je možno podobným stížnostem předcházet a to především správnou informovaností klienta nejen z naší strany ale i ze strany našich partnerů o našich hotelech, službách, kapacitě, možnostech atp. Vždyť jen při volbě našeho hotelu Imperial s 88 lůžky by měli jistě jiný pocit a názor. Každý klient má svou představu a našim cílem je, mu ji splnit. Bc. Milan Průcha - provozní ředitel Hotelu Pawlik

02.05.12 12:10:40Manzele Molcanovi Prostredi mesta Frantiskovy Lazne absolutne bez pripominek,prijemna kolonada,parky, hezke lazanske mesto. Vyber hotelu Pawlik pro wellnes pobyt Vital vsak absolutni chyba. Pobyt je nabizen ve 4 star hotelu Pawlik,ale byli jsme ubytovani ve 3 star ISIS. Nas pobyt vsak nemel s wellnes pobytem nic spolecneho, hotel nacpany k prasknuti nemeckymi duchodci, velky problem najit misto k sezeni u snidane i vecere, strava klasicke krizkove lazne podle hesla mas to zadarmo tak jez. Doporucuji vedeni hotelu se podivat jak vypadaji wellnes hotely na urovni, napriklad Alexandria v Luhacovicich, Tree of Life v Laznich Belohrad a nekolik dalsich pri stejnem poctu hvezdicek. Chapu ze cena odpovida kvalite, ale uklizeni taliru v probehu jidla pri bufetovem stravovani povazuji opravdu za zakladni vec, personal je ale sikovny, protoze nekteri duchodci se jiz jak jsem videl sami naucili i prostirat stul aby se mohli najist. Zde musim souhlasit s jednim z hodnoceni nize - na profesionalitu personalu vetsiny hotelu v Marianskych Laznich v Pawliku opravdu nemaji.

12.03.12 22:04:14Jitka S pobytem v hotelu Pawlik jsme byli spokojeni díky příjemnému prostředí i personálu.

04.02.12 18:00:16manželé Nových a Šablicovi Pobyt v hotelu Pawlik byl moc příjemný, výborná kuchyně, procedury v pořádku. Byli jsme všichni moc spokojeni.

17.01.12 13:10:58Jana a Petr Hořejší Týdenní pobyt v Pawliku byl naprosto v pořádku. Ubytování, stravování i procedury vynkající ovšem Aquaforum přímo báječné. Nemáme jedinou připomínku. Úroveň služeb se velmi zlepšila a pobyt určitě zopakujeme.

27.12.11 20:42:22Jitka Děkuji za komentář,právě se rozhoduji kam se vydat do dobrých lázní.Vybrala jsem si právě Františkovy Lázně a hotel Pawlik.Tak sem tedy nepojedu ani náhodou.Jedu do Mariánek,to je asi jistota.

05.01.11 23:29:03Eva a Daniel S. Strávili jsme v hotelu Pawlik vánoční a silvestrovský pobyt. Personál hotelu ochotný nicméně absolutně špatná organizace ze strany vedení hotelu, kdy ani personál neví co se vastně bude dít. Servis v mnoha případech vůbec neodpovídá čtyřhvězdičkové úrovni. Velkým zklamáním byla i minitelevize na pokoji nebo omlácené talířky či konvičky při snídani. Jediné plus je volný vstup do Aquafora, kde si člověk odpočine a alespoň na chvíli zapomene na nedokonalý servis v hotelu.

11.08.10 17:42:36Petr Syrový - ředitel hotelu Pawlik Vyjádření k hodnocení pobytu v hotelu Pawlik: po přečtení Vašeho dopisu jsem projednal celou stížnost se svými podřízenými pracovníky, kteří zodpovídají za úseky v LD Pawlik. Klient poukazuje na nepraktičnost zařízení pokoje, ve kterém bydlel, samozřejmě, že všechny tyto připomínky jsou nám známy a postupně je řešíme. LD Pawlik disponuje 278 pokoji a v tomto počtu je nesnadné všechny pokoje zařídit a změnit najednou. Pracujeme v etapách, první etapou je výměna televizorů na všech 278 pokojích. Další etapy budou následovat. Další částí hodnocení je úsek stravování, ve kterém jsem nenašel připomínky ze strany klientů. Posledním úsekem je zdravotnický úsek. Kontrolou bylo zjištěno, že klienti na LD Pawlik byli jen ubytováni se stravou a zdravotnické služby čerpali v rámci naší společnosti v jiném zařízení než je LD Pawlik. Na Vaši stížnost ohledně zdravotnických služeb Vám odpoví přímo ředitel léčebné péče MUDr. Michalič Robert. Dále odpovídám na Váš dotaz, kdy budou mnou uváděné etapy zlepšení prostředí uskutečněny. Nejsem kompetentní rozhodnout kdy budou tyto etapy realizovány, jelikož rozhodnutí o investicích je věcí vedení naší společnosti. Pokud jsem informován, první etapa, kdy by jsme měli doplnit televize v pokojích, je plánována na začátek roku 2011. O ostatních změnách nebylo ještě rozhodnuto. Navrhuji, abyste citlivě posoudil zda hosté, kteří jsou náročnější na kvalitu vybavení pokojů, do hotelu Pawlik neumístil a předešel tím případným stížnostem.

11.08.10 16:51:50Tomáš a Eva L. Hodnocení léčebného pobytu klienty, kteří si zaplatili 14 denní pobyt v apartmá hotelu Pawlik, nicméně léčení ukončili devátý den: 1.) Hotel: velké pokoje byly O.K., absolutně nepraktický nábytek a jeho rozmístění také (v zásadě znemožňovalo naplno využít apartmán). Koupelna O.K. velká, ale opět dispozice absolutně nepraktická. Chybí WiFI na pokojích (to, že všichni běhají po přízemí hotelu s notebooky a hledají signál, snad již management zaregistroval, ale zjevně s tím nic nedělá). Neventilovaný bar, s halou ve které se nedá dýchat i když je jen z poloviny plný (to je problém, dříve nebo později jim tam musí nějaký německý důchodce omdlýt). Doporučení: Ať uvedou hotel do naprostého pořádku a řeknou si o 30% vyšší cenu z čehož to bezproblémů zafinancují!! Konec konců výběr praktického nábytku je otázka pár tisíc (pokud mi někdo na pracovní stolek 60 x 100 cm, který je jedinou odkládcí plochou, postaví ohromnou televizi o rozměru 50x50x50 cm, tak asi něčemu nerozumí). Management by si měl zkusit v tom apartmentu jeden víkendový pobyt a hned by jm bylo jasno, kde jsou chyby. 2.) Hotelové služby: recepční fungovali výborně, servírky O.K., úklid- velmi dobrý, kuchaři 100% výkon - jídlo bylo opravdu dobré. Obsluha baru: velmi proměnlivé výkony. Doporučení: nevím jaké jsou platy těchto lidí, ale moc radosti ze své práce zjevně nemají.. 3.) Obsluha a procedurách: lékař MUDr. Gavlas byl O.K., ale to je asi tak jediný člověk z medicínského personálu o kterém se to dá říci. Uvědomuji si, že to nemusí být zrovna nejatrativnější povolání denně mít pod rukama hromadu důchodců, ale já jsem si myslel, že lidé poskytující služby v Západních Čechách již vědí, co znamená poskyovat služby (mýlil jsem se, svou práci sice udělají, ale ta "kyselost" ze strany lázeňského personálu by se dala konzervovat). Doporučení: nevím, to je nejslabší bod z celého programu, který shazuje celý léčebný program. Z tohoto důvodu tyto lázeňské procedury nejsou pro mě, ale pro "masy důchodců", kteří to hot musí "zkousnout", já to tolerovat neumím a ročiluje mě to. Zde eviduji ohromný rozdíl proti Mariánkám, kde bylo vše ve 100% pořádku!! 4.) Františkovy Lázně: absolutně špičkové prostředí. Město jako takové funguje a možností pro oddych je mnoho!! Tady jsem byl absolutně spokojen. 5.) Celkové hodnocení: nebylo to špatné, protože jsem si dobře odpočinul, ale asi jsme udělali chybku ve výběru, toto byla trochu "masovka" s absolutně odfláknutými službami. Poučení pro mne: návrat do Mariánek


Novinky v naší nabídce

Archív aktualit z našich lázní
Bezplatná infolinka 722 71 48 48

Kontaktujte Lázně .IN
Centrum lázeňských pobytů, s.r.o.
Roman Šebek
Jednatel

602 321 350
clp@clp.cz
290 44 812
CZ29044812

Poliklinika Zahradní Město
Jabloňová 8
106 00 Praha
Česká republika



Po - Čt 09:30 - 16:00 hod
Pá - předem objednaní klienti

VIP Klienti
  • Metrostav a.s.
  • Řízení letového provozu ČR, s.p.
  • Český rozhlas
  • KB a.s.
  • Omnipol a.s.
  • Astorie a.s.
  • Mediterra a.s.
  • UPS Česká republika
  • JWT Praha
  • Merlin - Plus s.r.o
  • ZŠ Ostrava
  • Siemens a.s.
  • Hasičský záchranný sbor
  • MV ČR
  • ČSA, a.s.
  • Ministerstvo obrany ČR
  • ČSOB
  • Kancelář Poslanecké sněmovny ČR
  • Zeltr s.r.o
  • Dětský domov Nepomuk
  • ALPHA FLIGHT a.s.
  • a další...

Naši VIP klienti doporučují



"Člověče - zastav se, zvolni tempo svého bytí a zamysli se nad způsobem svého života. Co činíš dobrého pro své zdraví, které je tím nejcennějším, co jsi dostal do vínku?"

Jeden z našich nejoblíbenějších produktů.

Někdy je opravdu velmi těžké se rozhodnout, jakým pobytem uděláte největší radost. Z tohoto důvodu Vám nabízíme možnost zakoupení " Univerzálního dárkového poukazu ". Vy pouze zvolíte částku, kterou hodláte věnovat a vše ostatní si vybere obdarovaný sám: termín, místo, druh pobytu, ubytování atd. Veškeré dárkové poukazy mají platnost 1 rok (s možností bezplatného prodloužení).

Vystavení a doručení poukazu je zdarma .

Objednat