Naše stránky mohou kromě technicky nezbytných cookies (jsou nutné pro bezproblémový chod stránek) obsahovat také další analytické cookies, které nám pomáhají sledovat statistiky návštěvnosti a další obchodní parametry. Pro jejich použití je vyžadován Váš souhlas.
Pouze nutné cookies   Všechny cookies

Časté dotazy

PTÁTE SE NÁS

Jak mohu objednat pobyt v lázních?
  1. Vyplněním nezavázné poptávky na našich internetových stránkách
  2. Při osobní návštěvě v naší kanceláři (Poliklinika Zahradní město, Jabloňová 2992/8, Praha 10)
  3. Telefonicky na čísle 602 321 350 (denně 09:30 - 19:00 hod.)
  4. Prostřednictvím e-mailu na clp@clp.cz

Pokud je pobyt s plnou penzí a já preferuji pouze polopenzi, je změna možná?

Ano. U každého pobytu s plnou penzí je možné na přání zákazníka stravování upravit na polopenzi. Toto přání je nutné nahlásit při rezervaci. Cenu pobytu Vám následně adekvátně ponížíme. Možná je samozřejmě i opačná úprava tzn. u pobytu s polopenzí si může zákazník připlatit plnou penzi.

Zajišťují lázně i dietní stravování?

Ano. Základní diety nabízí všechna lázeňská zařízení. Speciální diety, jako je např. Ketodieta, bezlepková nebo bezlaktózová nejsou samozřejmostí a je nutné se na tuto možnost stravování předem informovat. Požadavek jakékoli diety je potřeba uvádět již při rezervaci pobytu.

Co znamená Check-in a Check-out?

Check-in je informace od kolika hodin máte pokoj připravený k nastěhování v den příjezdu. Check-out je čas, do kdy je nutné pokoj uvolnit v den odjezdu.

Zaměstnavatel mi přispívá na pobyt z fondu FKSP, zajistíte i takový pobyt?

Ano. Stačí nám nahlásit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele. Fakturu obdrží váš zaměstnavatel, Vám pošleme pouze ubytovací poukaz.

Co si vzít s sebou do lázní?

V případě, že pravidelně užíváte nějaké léky, je nutné si tyto vzít v dostatečném množství s sebou.

Jsou na pokojích k dispozici ručníky a župany?

Ručníky jsou k dispozici ve všech hotelech. Župany patří do standardního vybavení pokojů v hotelech 4* kategorie, nicméně i mnoho 3* hotelů již župany na pokojích má. V popisku každého hotelu vždy uvádíme kategorie a vybavení pokojů. Lehce tak zjistíte, zda ve vámi vybraném pokoji župan máte či nikoli.

Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně a ochotně Vám vyjdeme vstříc.
Pokud jste zde odpověď na Vaši otázku nenalezli, neváhejte a kontaktujte nás na tel.: 602 321 350