Ano. U každého pobytu s plnou penzí je možné na přání zákazníka stravování upravit na polopenzi. Toto přání je nutné nahlásit při rezervaci. Cenu pobytu Vám následně adekvátně ponížíme. Možná je samozřejmě i opačná úprava tzn. u pobytu s polopenzí si může zákazník připlatit plnou penzi.
Ano. Základní diety nabízí všechna lázeňská zařízení. Speciální diety, jako je např. Ketodieta, bezlepková nebo bezlaktózová nejsou samozřejmostí a je nutné se na tuto možnost stravování předem informovat. Požadavek jakékoli diety je potřeba uvádět již při rezervaci pobytu.
Check-in je informace od kolika hodin máte pokoj připravený k nastěhování v den příjezdu. Check-out je čas, do kdy je nutné pokoj uvolnit v den odjezdu.
Ano. Stačí nám nahlásit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele. Fakturu obdrží váš zaměstnavatel, Vám pošleme pouze ubytovací poukaz.
V případě, že pravidelně užíváte nějaké léky, je nutné si tyto vzít v dostatečném množství s sebou.
Ručníky jsou k dispozici ve všech hotelech. Župany patří do standardního vybavení pokojů v hotelech 4* kategorie, nicméně i mnoho 3* hotelů již župany na pokojích má. V popisku každého hotelu vždy uvádíme kategorie a vybavení pokojů. Lehce tak zjistíte, zda ve vámi vybraném pokoji župan máte či nikoli.
Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně a ochotně Vám vyjdeme vstříc.
Pokud jste zde odpověď na Vaši otázku nenalezli, neváhejte a kontaktujte nás na tel.: 602 321 350